- اس ام اس گلچين شده و زيبا
- اس ام اس عاشقانه
- اس ا م اس های غمگین و دلتنگي
- اس ام اس خنده دار
- اس ام اس سرکاري
- اس ام اس فلسفي و عرفانی
- اس ام اس ضدحال
- اس ام اس انگليسي
- اس ام اس نيمه شب
- اس ام اس شب بخير
- اس ام اس صبح بخير
- اس ام اس آشتي
- اس ام اس تبريک تولد
- پـَـ نـَـ پـَـ
- اس ام اس ورزشی
- اس ام اس آذری
- اس ام اس دانشجویی
- اس ام اس تسليت
- اس ام اس تیکه دار
- عکسهاي بازيگران زن ايراني
- عکسهاي بازيگران زن خارجي
- عکسهاي بازيگران مرد ايراني
- عکسهاي باستاني_معماري_قديمي
- عکسهاي ترسناک
- عکسهاي جالب و ديدني
- عکسهاي جذاب ورزشي
- عکسهاي حوادث
- عکسهاي حيوانات
- عکسهاي خواننده
- عکسهاي داغ روز
- عکسهاي طبيعت
- عکسهاي طنز
- عکسهاي عاشقانه
- عکسهاي عجايب
- عکسهاي غم انگيز
- عکسهاي فانتزي
- عکسهاي فيلم و سريال
- عکسهاي ماشين و موتور
- ترول
- آمار مطالب
- کل مطالب : 97
- کل نظرات : 1074
- آمار کاربران
- کل کاربران : 1014
- افراد آنلاین : 1
- آمار بازدید
- بازدید امروز : 228
- گوگل امروز : 0
- آی پی امروز : 21
- بازدید دیروز : 50
- گوگل دیروز : 3
- آی پی دیروز : 16
- بازدید هفتگی : 228
- بازدید ماهانه : 2,688
- بازدید سالانه : 17,591
- بازدید کل : 26,120,941
- اطلاعات
- امروز : دوشنبه 23 فروردین 1400
- آی پی شما : 44.192.27.11
- مرورگر شما :
- اس ام اس غمگین و دل شکسته
- آهنگ پیشواز های سرکاری ایرانسل!!
- آیا میدانید علمی جدید (1)
- نکته های مهم آرایش چشم مخصوص خانم های عینکی
- اس ام اس های خداحافظی و جدایی 92
- سری جدید اس ام اس ها و جملات بسیار زیبای تنهایی 92
- ده تلاش آرایشی خانم ها که هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد
- مشاوره کنکور | برنامه ریزی کنکور | مکتبستان
- راه و روش برجسته کردن لب ها با چند روش ساده خانگی + عکس
- رنگ مو های مختلف را چگونه ترکیب کنیم؟ + عکس
- اس ام اس های جدید صبح بخیر
- پ ن پ های جدید مرداد 92
- بهترین قیمت تور کربلا هوایی
- اس ام اس های جدید دی 90
- عکس ها و مدل های جدید شینیون مو زنانه و دخترانه 2017
- اس ام اس عاشقانه دی 90
- اس ام اس حالگیری سرکاری جدید 92
- اگر پوست سالم میخواهید، این عادت ها را ترک کنید
- اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا
- اس ام اس تنهایی
- آدرس مرکز فروش درب های ضد سرقت، ضد حریق و ضد آب در تهران
- صاف کردن موهای وز با سه روش خانگی + عکس
- جدیدترین اس ام اس های خنده دار و جوک
- گالری عکس جدید عاشقانه برای پروفایل
- اس ام اس طنز و جوک
- نکات طلایی آرایش زنانه + عکس
- مدل رنگ مو های جدید 2017، محبوب ستاره ها + عکس
- پوست و موی تان را با این دانه خوشبو هم تقویت کنید و هم رنگ
- اس ام اس خنده دار جوک جدید 92
- بامزهترین لطیفه دنیا
- موهایتان را با این روش به رنگ قهوه ای درآورید + عکس
- آموزش ساخت جا شمعی با لیوان به همراه تصاویر
- عکس ها و مدل های فرنچ ناخن، ساده ولی متفاوت
- داروی طب سنتی برای رفع خشکی پوست صورت
- مدل جدید طرح اسلیمی ناخن، مخصوص خانم های ایرانی
- اس ام اس دلشکسته خرداد 92
- اس ام اس ولادت امام حسن مجتبي
- ویژگی های ظاهری لوله های پنج لایه آرم پایپ چیست؟
- آموزش چند نکته طلایی در عکاسی کردن با دوربین های عکاسی
- آموزش تصویری مدل بافت موی دخترانه زیبا
- معرفی کرج الکتریک ارائه کننده خدمات الکتریکی در کرج
- پ نه پ جدیدهای جدید و زیبا
- جدیدترین اس ام اس عاشقانه شهریور 92
- بهترین مدل موهایی که سن تان را 10 سال جوان تر می کند + مدل مو
- اس ام اس عاشقانه مهر 92 sms love mehr
- روش های برای افزایش رشد موها
- بهترین مدل ریش برای شما کدام است؟ + عکس ها
- اس ام اس عاشقانه
- استاتوس های جدید و عاشقانه فیسبوکی 92
- اس ام اس تبریک روز تولد

با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .
برند یا نام تجاری
بازارسازی و بازاریابی در گرو بازارشناسی
برند کلمه ای است جذاب که نام آن برای همه ما همیشه جالب توجه بوده است. وقتی نام برند می آید همه ما ناخودآگاه یاد یک شرکت یا کمپانی بزرگی می افتیم که محصول یا خدمات بسیار با کیفیتی را ارائه می کند.
از طرفی این روزها بازار برندسازی یا تبدیل به یک برند شدن حسابی داغ شده است و حتی کسب و کارهای کوچک نیز در همان ابتدای راه می خواهند به یک برند بزرگ تبدیل شوند! اما واقعا برند یا نام تجاری به همین معناست؟
لازم است بر روی این موضوع کمی بحث کنیم... در ادامه با Zcode همراه باشید تا در این بخش از اخبار کسب و کار پیرامون اهمیت برند و بازاریابی در حوزه کسب و کارهای نوین صحبت کنیم.
برند (Brand)، نمانام یا نام تجاری: یک نام ، عبارت، نماد و یا هر ویژگی دیگری است که مشخصکننده خدمات یا محصولی خاص باشد که توسط آن از دیگر محصولات و خدمات مشابه متفاوت میگردد.
برند یا نام تجاری، نام یا
نمادی است كه با هدف فروش محصولات یا خدمات استفاده میشود، البته مشخص است كه هدف
از ایجاد یک نام تجاری، فراتر از فروش كالاها یا خدمات است.
یك
برند قدرتمند این توانایی را دارد که نقش راهبردی گستردهتری را در یك كسب و كار
ایفا كند. نامهای تجاری علاوه بر تسلط به سهم بازارهای هدف، گزینههایی را برای
رشد كسب و كار ایجاد می نماید و ضمن جذب و حفظ كاركنان ماهر ارزش خود را در نزد ذی
نفعان بهبود میبخشند.
برند یا نمانام به بیان کلی مجموعه ای از برداشت های ذهنی، منطقی و برتری هایی است که مشتری نسبت به یک محصول و یا خدمات بر اساس نام برند آن در بین محصولات مشابه قائل می شود! در حقیقت باید گفت برند یک فرم مفهوم دارد، جمع کل احساسات و برداشت هایی است که تمام مخاطبان احتمالی و مشتریان فعلی شما در ذهن و قلب خود، درباره شما احساس می کنند!
از بحث معرفی برند که عبور کنیم، باید به این نکته هم اشاره کنیم که برای برند شدن، باید پژوهش و تحقیقات بازار بسیار هدفمندی داشت.
برند یا نام تجاری
برای هر مدیر بازاریابی، مدیر برند، مدیر تبلیغات و حتی هر کارآفرینی لازم است که برای عرضه نمودن بهتر محصولات و خدمات خود و البته تحقق سایر اهداف بازاریابی که در سر دارد به تحقیقات بازاریابی روی آورد.
لازم بذکر است که امکان دارد سلیقه مشتریان طی یک سال آن قدری تغییر کند که محصول پرفروش سال گذشته، به دلیل تغییر نکردن به موقع، به محصولی از رده خارج تبدیل گردد! ارزشهای یک بازار نیز همیشه در حال تغییر و تحول میباشند و کنترل این تغییرات و آگاهی کامل به بازار بسیار ضروری و واجب است.
جامعه هدف
در تحقیقات بازاریابی، ما جامعه هدف را بررسی میکنیم. جامعه هدف یعنی:
یک گروه مشخص از افراد یا اشیاء که برای توسعه بخشیدن به ساختارهای دادهها و اطلاعات، لازم است تا آنها را مورد تحقیق و مشاهده قرار دهیم.
اهمیت برند و بازاریابی در حوزه کسب و کارهای نوین
تعریف تحقیقات بازاریابی
بر اساس تعریف BusinessDictionary: به مجموعه کشف و شهود و تحقیقاتی که درباره بازار، محصول و مشتری انجام میشود و در راستای بهبود دادن فعالیتهای بازاریابی قرار دارد، تحقیقات بازاریابی میگویند.
تحقیقات بازار در برابر تحقیق بازاریابی
در دنیای بازاریابی، این دو مفهوم شاید در ظاهر شبیه به یکدیگر باشند اما به شدت متفاوت هستند. در تحقیقات بازار به طور اختصاصی به جمع آوری اطلاعات در مورد بازار هدف و همچنین اندازه این بازار میپردازیم؛ در صورتی که تحقیقات بازاریابی بازه بزرگتری را از تحقیقات را در بر میگیرد که شامل تحقیقات بازار نیز میگردد.
در اخر باید گفت شما با انتخاب درست جامعه هدف خود و تحقیقات درست بازاریابی ازآن می توانید بر بسیاری از رقبا پیروز شده و به جای دنباله رو بودن به پیشگام صنعت خود تبدیل شوید و با تخریب خلاق بازار را دگرگون سازید.
منبع:
http://www.zcode.ir